22è Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia

31/05/2021 de 13:00 a 13:00

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb el patrocini de RESA - Residencias Universitarias i la col·laboració d'UPCnet, la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, l'Institut de Sostenibilitat de la UPC, l'Exploratori dels Recursos de la Natura, Ciencia en Acción, l'Obra Social "la Caixa" i l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès convoca el 22è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicle formatiu de grau superior. Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia. El Premi té com a objectiu potenciar l'interès de l'alumnat de batxillerat i de cicle formatiu de grau superior per les àrees d'expertesa i coneixement de la UPC i premiar la incorporació les dimensió sostenibilista que es realitza en aquest àmbit des de les aules de secundària. El Premi vol així fomentar el valor de la sostenibilitat, aplicat a la concepció i al desenvolupament dels projectes de recerca elaborats per l'alumnat de secundària, atesa la sostenibilització curricular present a totes les titulacions que imparteix la UPC.

Els treballs procedents d'alumnat de batxillerat s'han de lliurar com a màxim el 23 d'abril de 2021 a les 13 h i els treballs procedents d'alumnat de cicles formatius de grau superior s'han de lliurar com a màxim el 31 de maig de 2021 a les 13 h.

Després d'aquestes dates no s'acceptarà cap treball.

Més informació i presentació de treballs

arxivat sota: