Taller gratuït de programació en Processing a l’ESEIAAT

• Taller gratuït de programació en Processing a l’ESEIAAT
  • 2018-02-13T00:00:00+01:00
  • 2018-02-15T23:59:59+01:00

Adreçat principalment a estudiants d’enginyeries audiovisuals i disseny amb coneixements bàsics de programació. (Obert a l’estudiantat ESEIAAT interessat)

Quan
13/02/2018 a 15/02/2018
Afegeix un esdeveniment al calendari

Taller gratuït de programació en Processing a l’ESEIAAT
13 i 15 de febrer a l’ESEIAAT

icon_form.pngInscripcions obertes!:

Objectiu: Curs pràctic de programació utilitzant Processing.
Processing és una aplicació de codi obert amb un llenguatge per a la programació d'imatges, animació, i so. És un projecte de codi lliure utilitzat per estudiants, artistes, dissenyadors, arquitectes, investigadors i aficionats. S'ha utilitzat per a ensenyar fonaments de programació dins d'un context visual i com a eina de producció professional per a projectes artístics, arquitectònics o de disseny.
La seva sintaxi, basada en Java, és senzilla i està dissenyada per a programadors no gaire experimentats.
Processing està disponible per a LinuxMac OS X, i Windows.

Continguts:

• Introducció a Processing
  • Interacció
  • Visualització de dades

Característiques del curs:
Dates: dimarts 13 de febrer i dijous 15 de febrer
Horari: de 11h a 13h
Lloc:  Aula PC7 edifici TR5
Professors: Ignasi Esquerra i Pepa López
Inscripcions:  https://goo.gl/forms/Rd75Es5xccl2OaS02
Places limitades, assignació segons ordre d’inscripció.