Beques Fulbright d'ampliació d'estudis a Estats Units per a titulats superiors

• Beques Fulbright d'ampliació d'estudis a Estats Units per a titulats superiors
  • 2018-02-15T00:00:00+01:00
  • 2018-03-15T23:59:59+01:00

Destinades a joves titulats superiors que estiguin interessats en programes de Màsters, Ph.D . o, excepcionalment, en projectes d'investigació predoctoral en universitats nord-americanes.

15/02/2018 a 15/03/2018

Beques d'ampliació d'estudis.

Destinades a joves titulats superiors que estiguin interessats en programes de  Màsters, Ph.D . o, excepcionalment, en projectes d'investigació predoctoral en universitats nord-americanes. Patrocinadors: Govern d'Espanya, Govern dels EUA, Junta d'Andalusia, University of Maryland, Associació JW Fulbright, Coca-Cola, El Corte Inglés, Endesa, Fundació Ramón Areces, Grifols, Iberdrola, Mapfre i Repsol.

Fins a 25 beques per cursar estudis de postgrau en universitats d'Estats Units en qualsevol disciplina. Les beques Fulbright estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de Màsters, Ph.D . o, excepcionalment, en projectes d'investigació predoctoral.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: del 15 de Gen de 2018 al 15 de Mar de 2018

[+informació i sol·licituds]