Acte de presentació pública del nou rector

El 10 de gener, a les 12 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, a Barcelona.

10/01/2018 de 12:00 a 14:00
Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, Barcelona.

eseiaat

Aquest dimecres, 10 de gener, a les 12 hores, tindrà lloc la presentació pública a la comunitat universitària del nou rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)Francesc Torres. A l’acte, que es realitzarà a l'Auditori de l'edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6, Barcelona), al Campus Nord, i es podrà seguir en directe per UPCtv, hi participaran el secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, i el president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell.

Durant l’esdeveniment, al qual assistiran altres representants institucionals, Enric Fossas, rector sortint de la UPC, entregarà el bastó i la medalla de la Universitat a l’actual rector.

El catedràtic i enginyer de Telecomunicació Francesc Torres va prendre possessió, el 12 de desembre passat, del càrrec de rector de la UPC (llegir la notícia: Francesc Torres pren possessió del càrrec de rector de la UPC) mentre que els membres del Consell de Direcció ho van fer el dia 13 de desembre (llegir la notícia relacionada: Constituït el nou Consell de Direcció de la UPC). Torres va ser elegit rector de la UPC en els comicis celebrats el 15 de novembre passat, en els quals va obtenir el 50,23 % dels vots ponderats (1.854).