Oferta de beca FPI a la Universitat de Saragossa per a enginyers químics

22/09/2017 a 16/10/2017

El grup de Partícules i Recumbrimientos Nanoestructurats NFP del Departament d'Enginyeria Química i Tecnologies del Medi Ambient i l'Institut de Nanociència d'Aragon de la Universitat de Saragossa ofereix 1 Beca FPI per a realitzar la tesi doctoral vinculada al projecte d'investigació CTQ2016-79419-R "Tecnologias avanzadas de adsorción, detección SERS y catálisis para guerra química".

Perfil dels candidats: es busquen Enginyers Químics o Químics que hagin finalitzat un màster i que compleixin les condicions de la convocatòria.

Sol·licituds: els interessats han d'enviar el seu expedient acadèmic, CV i carta de motivació en un únic fitxer pdf abans del 16 d'octubre de 2017: Pilar Pina mapina@unizar.es i Reyes Mallada rmallada@unizar.es