Beques per a estudiants de Grau i Màster "Experiencing China - Tsinghua Summer School 2017"

La Tsinghua University de Pequin ofereix dues beques per assistir al seminari "Experiencing China 2017- Tsinghua Summer School 2017"

Quan
28/04/2017 14:00 a 19/05/2017 00:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China Summer School 2017” del 16 al 28 de juliol de 2017. Aquest programa es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. El programa s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món.

Els continguts del curs s’estructuraran a partir de grups de treball focalitzats en les àrees següents:

• Economia
  • Medi Ambient
  • Ciutats
  • Educació
  • Dones
  • Arquitectura i urbanisme

Podeu visualitzar el contingut complet i l'estrucutra del seminari a la pàgina web de l'Experiencing China Summer School 2017

Dues beques de la Tsinghua University per a estudiants UPC

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar dos estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada de l'activitat.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.