Jornades informatives d’UPC ecoRacing

28/09/2016 a les 12h a la Sala d’Actes del TR5 i 05/10/2016 a les 12h a la Sala de Conferències del TR1

28/09/2016 12:00 a 05/10/2016 12:00

Vols formar part del millor equip de Formula Student de l’estat? Vols aprendre sobre enginyeria de competició i tots els aspectes relacionats amb la gestió d’un equip? UPC ecoRacing obre les portes als estudiants de la UPC que vulguin integrar-se a l’equip i formar part de la competició d’enginyeria més reconeguda arreu del món, la Formula Student.

Independentment de l’especialitat que estigueu cursant, UPC ecoRacing busca estudiants compromesos i proactius que vulguin treballar en equip per desenvolupar un monoplaça elèctric de competició i competir a la Formula Student 2017. La finalitat principal d’aquest projecte és aprendre i formar-se com a enginyer per tenir una primera experiència en el camp del motorsport i la gestió de projectes.

El dia 28 de setembre a les 12:00h, hora campus, es celebrarà un acte de presentació a la sala d’actes de l’ESEIAAT (TR5), on s’explicarà en profunditat l’activitat de l’equip i on també podreu fer qualsevol consulta o resoldre els dubtes que tingueu. El dia 5 d’octubre es farà una altra presentació a la sala de conferències del TR1, l’antiga EET, també a les 12h. Fins llavors podreu veure exposat l’ecoRZ a l’ESEIAAT, tant al hall del TR1 com del TR5, amb informació sobre el projecte.

Els interessats poden enviar el seu CV, juntament amb una carta de motivació, a incorporacions2016@ecoracing.es. La data límit és el 7 d’octubre

equip_ecoracing_aspirants16.jpg