Servei d’assessorament psicològic

Objectius del servei d’assessorament psicològic

• Afavorir l'adaptació al món universitari, l'estabilitat personal, rendiment acadèmic, i ajudar a l’estudiant a entendre, pensar i canviar davant de noves realitats
  • Alguns dels motius més freqüents de consulta són problemes d’adaptació, d'ansietat, de relació social, d’aprenentatge, de fòbies, de parella, de maltractament, de dol, de concentració, de depressió, familiars o d’identitat sexual.
  • Problemes d’adaptació que et provoquen ansietat, depressió o dubtes per fets vitals rellevants: dol o pèrdues, migració, estrès, accidents, relacions socials, parella, etc.
  • Conflictes emocionals que es manifesten en alternacions de la conducta o simptomatologia psicosomàtica.
  • Qüestions i problemes relacionats amb l'estudi (estratègies per a la millora del rendiment acadèmic, adquisició de bons hàbits i planificació i organització de l'estudi)
  • Foment de l'autoestima i la motivació i l'adquisició d'estratègies per a la presa de decisions.

Responsable del programa  Woman Teacher: Light Skin Tone on Apple iOS 12.2

El programa està gestionat per l’Oficina d’Inclusió de la UPC

Com demanar cita, horaris, ubicació i més informació Memo on Apple iOS 12.2

Programa de benestar psicològic de la UPC