Matrícula de nou accés a màster

A continuació t'informarem dels passos que has de seguir per matricular-te com a nou estudiant de l'ESEIAAT. A la part dreta trobaràs els enllaços (si són necessaris) que et portaran a la pàgina web corresponent

formalitza-preinscripcio.png

Entra a admissió estudis UPC

Consulta els terminis de preinscripció als màsters de l’ESEIAAT al calendari.

Pots consultar l’oferta formativa de Màsters i el programa ARAT de l’ESEIAAT.

Pots consultar el procediment de preinscripció a Preinscripció màster UPC. (Guia preinscripció de l’ESEIAAT “step by step” )

Incorpora la documentació requerida, específica per cada Màster, en format PDF.

resolucio-matricula.png

plaça-acceptada.png

Si acceptes la plaça, rebràs un correu amb instruccions per fer la reserva de plaça.

avançament-matricula.png

Per garantir la teva plaça has de fer efectiu el pagament de 300€. Aquesta quantitat es descomptarà del total de la matrícula un cop formalitzada. Si finalment no es formalitza la matrícula, no es retornarà excepte si el màster no s’impartís.

correu-info-matricula.png

Al juliol rebràs un correu d'Admissions la notificació informant-te

-Dia i hora de matrícula (on consultar-ho)
             -Lloc de matrícula
             -Documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula: consulta documentació.

accedeix-secretaria.png

eSecretaria és la plataforma virtual que et permet accedir al teu expedient acadèmic i a qualsevol tràmit.

valida-dades.png

Revisa les teves dades personals i domicili

Pots autoritzar l’ús de les teves dades
Pots autoritzar la domiciliació dels pagaments i completar l’ordre SEPA

consulta-info-academica.png

Calendari acadèmic

Horaris de les assignatures / grups de matrícula
Informació sobre les sessions d’acollida d’estudiants de nou accés

dia-hora-lloc.png

La matrícula serà al SETEMBRE

Si prèviament has estat estudiant UPC, o bé disposes de la documentació requerida, amb codi de verificació electrònica:

• La matrícula serà online
  • Accedeix a eSecretaria i matricula’t

En cas contrari:

• La matrícula serà presencial per als estudiants de nou accés
  • Has de venir a l’escola el dia i hora que se t’ha assignat i portar la documentació requerida en el portal de preinscripció.

El carnet de la UPC t’identifica com a estudiant de la UPC, és digital i està disponible des de l’App UPC.

A més, l'App UPC incorpora altres serveis: avisos i notificacions rellevants, expedient acadèmic, horari de classes i exàmens, correu institucional, ...

Com obtenir-lo?

Descarrega't la App