Matrícula de nou accés a màster

A continuació t'informarem dels passos que has de seguir per matricular-te com a nou estudiant de l'ESEIAAT. A la part dreta trobaràs els enllaços (si són necessaris) que et portaran a la pàgina web corresponent

Entra a admissió estudis UPC

Consulta els terminis de preinscripció als màsters de l’ESEIAAT al calendari.

Pots consultar l’oferta formativa de Màsters i el programa ARAT de l’ESEIAAT.

Pots consultar el procediment de preinscripció a Preinscripció màster UPC. (Guia preinscripció de l’ESEIAAT “step by step” )

Incorpora la documentació requerida, específica per cada Màster, en format PDF.

Si acceptes la plaça, rebràs un correu amb instruccions per fer la reserva de plaça.

Per garantir la teva plaça has de fer efectiu el pagament de 300€. Aquesta quantitat es descomptarà del total de la matrícula un cop formalitzada. Si finalment no es formalitza la matrícula, no es retornarà excepte si el màster no s’impartís.

Al juliol rebràs un correu d'Admissions la notificació informant-te

-Dia i hora de matrícula (on consultar-ho)
             -Lloc de matrícula
             -Documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula: consulta documentació.

eSecretaria és la plataforma virtual que et permet accedir al teu expedient acadèmic i a qualsevol tràmit.

Revisa les teves dades personals i domicili

Pots autoritzar l’ús de les teves dades
Pots autoritzar la domiciliació dels pagaments i completar l’ordre SEPA

Calendari acadèmic

Horaris de les assignatures / grups de matrícula
Informació sobre les sessions d’acollida d’estudiants de nou accés

La matrícula serà al SETEMBRE

Si prèviament has estat estudiant UPC, o bé disposes de la documentació requerida, amb codi de verificació electrònica:

• La matrícula serà online
  • Accedeix a eSecretaria i matricula’t

En cas contrari:

• La matrícula serà presencial per als estudiants de nou accés
  • Has de venir a l’escola el dia i hora que se t’ha assignat i portar la documentació requerida en el portal de preinscripció.

El carnet de la UPC t’identifica com a estudiant de la UPC, és digital i està disponible des de l’App UPC.

A més, l'App UPC incorpora altres serveis: avisos i notificacions rellevants, expedient acadèmic, horari de classes i exàmens, correu institucional, ...

Com obtenir-lo?

Descarrega't la App