Díptic

Informació Graus

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat Obre en finestra nova

Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte

Presentació i objectius

Amb el grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte et formaràs com a professional qualificat per desenvolupar activitats de disseny industrial i crear nous productes, conceptes i serveis que aportin valor afegit al sistema productiu. Obtindràs l'experiència projectiva necessària per a la planificació i el desenvolupament de tot el procés de vida d'un producte, i les competències clau per establir i desenvolupar els aspectes operatius, funcionals, tècnics, constructius, estètics i comunicatius que en facilitin la producció i comercialització. Aprendràs a generar models i prototips virtuals i físics, a utilitzar eines manuals i informàtiques per al càlcul i l'expressió artística i industrial, a tractar la informació gràfica i a saber analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques.

Tens la possibilitat de complementar aquest grau amb un itinerari específic que permet obtenir una doble titulació dintre d'aquest centre, cursant un determinat nombre de crèdits més corresponents al pla d'estudis d'una de les altres titulacions que s'imparteixen en el centre. La doble titulació implica, a grans trets, superar un any d'estudis addicional. Per accedir-hi cal haver cursat ja un mínim de crèdits d'un dels graus. L'oferta de places és limitada.

Dobles titulacions

Pots fer doble titulació a la ESEIAAT amb els graus de:

• Enginyeria Mecànica
  • Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Requisits d'accés: PAU (Nota de tall PAU: 10,162), CFGS, més grans de 25, 40 i 45 anys, canvi d’universitat i/o estudis universitaris, titulats universitaris i assimilats, dobles titulacions, etc...

Optatives que es recomanen haver escollit en l'Ensenyament Secundari Obligatori i el Batxillerat: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic.
Consulta l'oferta de cursos introductoris

Duració i càrrega lectiva: 4 anys, 240 crèdits ECTS. Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.

Tipus de docència: Presencial

Horaris:
Primer i segon curs (assignatures comuns): matí o tarda.
Tercer i quart curs (assignatures d’especialitat i optatives): Majoritàriament de matí (pot haver algun grup de tarda).

Preu i beques: Preu aproximat per curs, 2.400 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).

Coordinador Acadèmic: Francisco Bermúdez

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau