Actes de reclutament de talent per Rolls-Royce a l’UPC.

Quan
28/09/2017
On
ESEIAAT, Sala d'actes, Edifici TR5
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La prestigiosa companyia britànica fabricant de motors d'avió visitarà Terrassa i Barcelona el proper dia 28 i 29 de Setembre amb l'objectiu de captar talent de la Universitat Politècnica de Catalunya.

La jornada servirà per donar a conèixer els diferents programes d'accés que ofereix Rolls-Royce. L'acte va dirigit a totes i tots els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’empresa ofereix llocs de treball dins del programa “Graduate” a aquelles i aquells alumnes que finalitzin els estudis de grau o post-grau abans de Setembre de 2018. Per aquelles i aquells candidats que no hagin finalitzat els estudis abans d’aquesta data, també s’ofereix l’oportunitat de fer estades laborals “Internship” d’estiu o bé anuals. En qualsevol dels casos anteriors, cal fer la sol·licitud d’inscripció dins del període 28 de Setembre 2017 - 22 de Desembre 2017.

La jornada consistirà en dues presentacions fetes per exalumnes de l’UPC on s’informarà dels diferents programes oferts així com les diferents etapes del procés de selecció, on es donaran les pautes necessàries per afrontar el procés de selecció amb més garanties d’èxit. Per finalitzar la jornada, Rolls-Royce oferirà la possibilitat de revisar el currículum de forma individualzada per aquelles i aquells alumnes que el portin imprès i en format anglès.

Les places són limitades i s’ha de fer una prereserva de 10-15min als següents enllaços:

• 28/Setembre/2017 – Terrassa: enllaç.
  • 29/Setembre/2017 –  Barcelona: enllaç.

Pots consultar el programa de les dues jornades aquí: