Ja s'ha obert la convocatòria de beques "MOBINT" 2017 de l'Agaur

• Ja s'ha obert la convocatòria de beques "MOBINT" 2017 de l'Agaur
  • 2017-07-21T00:00:00+02:00
  • 2017-09-15T23:59:59+02:00

Ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2017-2018.

21/07/2017 a 15/09/2017

Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts MOBINT 2017, adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, que realitzaran una estada acadèmica de mobilitat al curs 2017-2018, en el marc dels programes d'intercanvi internacional.

L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.

Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

Informació bàsica

• Modalitat A- mobilitat a països del programa Erasmus+ (és a dir, mobilitat Erasmus+ KA103; l'Erasmus "clàssic").
  • Modalitat B- la resta.

Bases de la convocatòria

El divendres 21 de juliol de 2017, s'ha publicat al DOGC la Resolució EMC/1745/2017, de 12 de juliol, per la qual s’obre la convocatòria d’ajuts a la mobilitat internacional de l’estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs 2017-2018 (MOBINT).
En aquest apartat del web de l'Agaur en trobareu les bases reguladores i la convocatòria.(obriu en una finestra nova)

Termini

El termini de presentació de sol·licituds és del 22 de juliol fins al 15 de setembre de 2017 (ambdós inclosos).

Novetats d'aquesta convocatòria "MOBINT 2017"

• Requisit

És imprescindible acreditar un nivell B2 d'una de les terceres llengües establertes en el sistema universitari de Catalunya (anglès, francès, alemany o italià)

En el cas que la llengua o les llengües de docència en què s’imparteixen els estudis no coincideixin amb la que l’estudiant ha acreditat, entre les descrites en el paràgraf anterior, a més, l’estudiant haurà d’acreditar un nivell B2 d’aquesta llengua de docència, excepte que la llengua de docència sigui una de les oficials de Catalunya.

• Mèrit

Es valoren els nivells C1 i C2 de coneixement de la llengua . Excepcionalment, es valorarà també el nivell B2 o superior, si l’estudiant aporta l’acreditació del coneixement d’una llengua diferent de la que ja ha acreditat com a requisit.

• Ajut EUROREGIÓ

En el marc de les relacions bilaterals en l’àmbit de l’Euroregió Pirineus Mediterrània, s’ha previst atorgar un ajut complementari per al foment i la promoció de la mobilitat adreçat a l’estudiantat de les universitats catalanes que cursi estudis en universitats de la regió francesa de l’Occitània. Aquest ajut consisteix en un pagament únic que s’afegirà automàticament, si és el cas, als altres ajuts que l’estudiantat pugui percebre en el marc dels programes de mobilitat que preveuen aquestes bases reguladores (modalitat A i modalitat B) i sempre que compleixi els requisits que s’hi preveuen.

Més informació

Directament en el web de l'AGAUR en l'apartat de la convocatòria MOBINT 2017-2018:

http://agaur.gencat.cat/ca/inici/(obriu en una finestra nova)

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d'emplenar online. Segueix aquest enllaç per iniciar la presentació de la teva sol·licitud.(obriu en una finestra nova)

Atenció: Per presentar la teva sol·licitud MOBINT2017, hauràs d'obtenir a la teva escola/facultat UPC l'acreditació de destinació de mobilitat i de nota mitjana. Consulta a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals del teu centre. Recorda també afegir a la teva sol·licitud el teu certificat de coneixement d'idiomes.

Consultes sobre la convocatòria.

Directament a l'AGAUR: informacio.agaur@gencat.cat