Es constitueix a l’ESEIAAT la “Taula del Tèxtil”

La Taula del Tèxtil és un grup de treball format per entitats i associacions empresarials del sector tèxtil  juntament amb la UPC, que neix amb l´objectiu de promocionar i potenciar els estudis d'Enginyeria Tèxtil, dins un marc de col·laboració empresa-universitat.

El sector tèxtil està en evolució tecnològica constant, amb nous productes, nous materials, nous processos i requereix que les empreses disposin del personal tècnic capacitat per implementar-los. D’altra banda, les empreses aposten per una formació tèxtil ajustada a les seves necessitats des de la formació professional fins als estudis universitaris de Grau i de Màster.

Per això, la Taula Tèxtil, constituïda recentment a l’ESEIAAT, implica tots els sectors de la industria tèxtil en aquest propòsit, i el posa al servei de la UPC. En aquest sentit, la Taula se suma a les iniciatives promogudes per algunes patronals que incentiven amb ajuts econòmics els estudis d´Enginyeria Tèxtil i que han permès incrementar el nombre d´estudiants, fent-les extensives a tot el sector tèxtil a nivell del Estat.

Igualment, la Taula del Tèxtil estableix un marc permanent de diàleg i col·laboració empresa- universitat (UPC) per ajudar a assolir el màxim nivell de excel·lència del estudis tèxtils.

Entitats i Associacions que han constituït la Taula del Tèxtil:

taula_textil.JPG