Més de 4.000 entrevistes estudiant-empresa a la sisena edició de l’Speed Recruitment universitat-empresa

L’ESEIAAT es consolida com un dels centres mes actius en apropar el talent dels seus estudiants al món empresarial

Professionals de 26 empreses i institucions de diferents sectors vinculats a les enginyeries industrial, aeroespacial i audiovisual  han pogut contactar amb  l’estudiantat de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) gràcies a  la sisena edició de l’Speed Recruiment, un cara a cara entre estudiants i empreses per facilitar l’accés al mercat laboral.

Les cites ràpides entre estudiants i representants d’empreses han tornat el passat 16 de maig, a l’ESEIAAT de la UPC amb un gran èxite de participació. La sisena edició de l’Speed Recruitment ha comptat amb la participació de 26 entitats i més de 200 estudiants, que han cobert el nombre màxim d’inscripcions previstes. Al llarg de la jornada s’han produït mes de 4.000 entrevistes estudiant-empresa

La fórmula de l’Speed Rrecruitment apropa d’una manera més dinàmica i atractiva el món empresarial als estudiants per facilitar-los l’accés al mercat laboralAmb aquesta activitat, sumada al Fòrum d’Empreses celebrat fa dos mesos i al Networking Talent Day, a principis de curs, l’ESEIAAT es consolida com un dels centres de formació universitària més actius en apropar el talent dels seus estudiants al teixit industrial del país.

Cara a cara amb professionals de selecció

L’Speed Recrutiment de l’ESEIAAT s’estructura en dues parts. A la primera, empreses i estudiants es reuneixen a la sala d’actes, on cada empresa farà una breu presentació per explicar els perfils laborals que necessita i l’itinerari professional que ofereix. A la segona part, cada empresa disposa d’un espai físic, on durant una hora i mitja entrevistarà els estudiants interessats en la seva oferta. En aquest temps, els estudiants tenen l’oportunitat de transmetre les seves habilitats i presentar el currículum. D’aquesta manera, tant l’estudiantat com les empreses aconseguiran obtenir informació d’interès mutu.

Aquesta sisena edició de l’Speed Recruitment ha comptat amb la participació d’empreses provinents dels àmbits industrials afins als graus que imparteix l'ESEIAAT. Concretament, Essity Spain, ESTAMP, Johnson Controls-Hitachi Air Conditioning Spain, Kautex Textron Ibérica, Kostal Eléctrica, RUBI, Rücker Lypsa (Edag Group), SIMON, Venair Iberica, Bosch Sistemas de Frenado, Sistel Control, Comercia Global Payment,HP, Volotea, SEAT, Zero 2 InfinitY, Ames, Marfeel, ELECNOR, S.E.A, i Everis. També han estat  presents els col·legis professionals Enginyers Industrials de Catalunya i Enginyers Barcelona, a més de l'entitat La Mútua dels Enginyers. Per part de la UPC, hi prendran part l’espai Emprèn UPC i UPC Alumni.

.