Sis estudiants de la UPC-ESEIAAT seleccionats per participar a la competició ‘Fresh Connection’ de Henkel

Fresh Connection: Dies 8 i 9 d’octubre a l’edifici històric l’Escola Superior d’Enginyeries Industrials, Aeroespacials i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) (c/colom 1. Terrassa)
  • Fresh Connection és una iniciativa de la multinacional Henkel que planteja una competició en un entorn professional real

Sis estudiants de màster i graus de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) han estat seleccionats per l’empresa Henkel per participar amb més de 30 professionals d’aquesta companyia en  Fresh Connection, una competició global a la que han de desenvolupar la planificació estratègica d’una empresa multinacional per tal d’obtenir els millors resultats. Fresh Connection tindrà lloc els dies 8 i 9 d’octubre a les instal·lacions de l’ESEIAAT de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC)

L’objectiu d’aquesta competició organitzada per l’empresa Henkel és formar  professionals de l’empresa en Supply Chain, un procés a través del qual es planifica, es controla i es posen en funcionament les operacions de la xarxa de subministrament, tot i rendibilitzant al màxim la relació entre beneficis i costos.

Els sis estudiants de l’ESEIAAT formaran part d’algun dels cinc equips multidisciplinaris  composats per professionals de diferents àrees de l’empresa Henkel i competiran per realitzar el pla estratègic que generi el millor retorn econòmic. Els estudiants i les estudiants de l’ESEIAAT són  Nil Busquets, Enric Cura, Clara Escrivà, Alícia Galarraga, Andrea Pérez i Aleix Yébens. Tots sis han estat triats per la seva motivació i aportaran el seu talent, la seva creativitat i els seus coneixements per aconseguir el millor projecte.

De fet, la major part d’aquests sis estudiants estan cursant a l’ESEIAAT dobles màsters en tecnologies industrials o aeroespacials combinats amb el màster en Organització Industrial. I és que aquesta iniciativa de Henkel també pretén reclutar nous talents. De fet, en funció dels resultats de la prova, alguns dels sis estudiants podrien acabar formant part d’aquesta empresa.

[+] Més informació de Fresh Connection al seu web