SEAT-UPC DESIGN THINKING 2022

Des de la Càtedra SEAT-UPC, es llança el Design Thinking 2022 (DT-22), un repte proposat per SEAT en gamificació en conducció d'automòbils de caràcter esportiu.

Els participants al DT-22 han de ser estudiants de grau (tercer i quart) o màster de l'ETSEIB, l'ESEIAAT, l'EEBE, l'ETSETB, l'EETAC, l'EPSEM, l'EPSEVG, la FIB i la FME. Els participants s'hi inscriuran en equips de 3-4 estudiants. Els equips poden tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions

Entre els equips inscrits es seleccionaran 10 equips, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final on hauran d'entregar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts i fer una breu presentació davant del jurat. L'equip guanyador rebrà un premi de 1500 euros.

El repte DT-22

Consulta aquí el repte proposat per SEAT en gamificació en conducció d'automòbils de caràcter esportiu.

Com participar?

Per formalitzar la inscripció cal desar i omplir el següent formulari amb la informació relativa als membres de l'equip i motivacions per participar, i enviar-lo a  abans del 17 de març a les 14 hores

Els equips seleccionats rebran una comunicació via correu electrònic el 18 de març