Robert Blázquez de l’ESEIAAT guanya el segon premi de fotografia de l’EPSEV

29/09/2020

Robert Blázquez, el tècnic de laboratori que dóna suport al Departament de Química de l’Escola Superior d’Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) ha guanyat el segon premi del concurs de fotografia que convoca l’Escola Superior d’Enginyeria de Vilanova (EPSEV).

Robert Blázquez va néixer a Barcelona fa 43 anys i es va integrar com a tècnic de laboratori a l’ESEIAAT l’any 2016. Blázquez mai s’havia presentat a un concurs de fotografia, tot i que practica com a amateur. Admira els fotògrafs de National Geogràfic o de la BBC. Ara, la seva fotografia “Llum de la química” ha resultat mereixedora del segon premi del concurs que convoca l’EPSEV.

Segons explica el mateix Robert Blázquez, “Vaig veure un moment màgic i vaig intentar captar-lo amb el meu iPhone; la llum entrava per la finestra del laboratori de química i produïa reflexos molt suggeridors sobre les concentracions que omplien les provetes, i tot amb els edificis de l’Escola de rerefons.” explica el mateix  Blázquez.

Robert Blázquez confessa que “aquest segon premi m’anima a dedicar-m’hi més. De fet, amb la professora Dolors Àlvarez estem fent un recull de fotos amb la química com a protagonista per pujar al nostre perfil d’Instagram.” I afegeix. “Les fotografies que més m’agraden són aquelles que et permeten apropar-te al moment de la instantània, sobre tot si capten el moviment o  matissos especials de la llum”, conclou.

Moltes felicitats Robert!