Recruiting Erasmus, per estudiants amb experiència internacional

Nova campanya promocional del programa Recruiting Erasmus(obriu en una finestra nova), adreçada a estudiants que ja hagin fet una estada internacional o l'hagin de realitzar properament.

El programa Recruiting Erasmus(obriu en una finestra nova) és un projecte innovador que neix per iniciativa de PeopleMatters(obriu en una finestra nova), amb l'objectiu de facilitar el contacte entre les empreses sòcies , i els estudiants i titulats que:

• Actualment realitzen part dels seus estudis fora d'Espanya, o bé hagin cursat ja part dels seus estudis fora d'Espanya (sigui amb el programa Erasmus+ o en el marc d'algun altre programa de mobilitat internacional).
  • Tots els estudiants internacionals que han escollit Espanya com a destinació (estudiants d'intercanvi o amb estudis aquí), i que potser voldrien saltar al món professional aquí, o bé tornar al seu país d'origen de la mà d'alguna de les empreses sòcies del programa Recruiting Erasmus.(obriu en una finestra nova)

Si hi estàs interessat, entra a la pàgina web de Recruiting Erasmus(obriu en una finestra nova) i dóna't d'alta.

arxivat sota: , ,