Recruiting Erasmus, per estudiants amb experiència internacional

01/04/2019

Nova campanya promocional del programa Recruiting Erasmus, adreçada a estudiants que ja hagin fet una estada internacional o l'hagin de realitzar properament.

El programa Recruiting Erasmus és un projecte innovador que neix per iniciativa de PeopleMatters, amb l'objectiu de facilitar el contacte entre les empreses sòcies , i els estudiants i titulats que:

• Actualment realitzen part dels seus estudis fora d'Espanya, o bé hagin cursat ja part dels seus estudis fora d'Espanya (sigui amb el programa Erasmus+ o en el marc d'algun altre programa de mobilitat internacional).
  • Tots els estudiants internacionals que han escollit Espanya com a destinació (estudiants d'intercanvi o amb estudis aquí), i que potser voldrien saltar al món professional aquí, o bé tornar al seu país d'origen de la mà d'alguna de les empreses sòcies del programa Recruiting Erasmus.

Si hi estàs interessat, entra a la pàgina web de Recruiting Erasmus i dóna't d'alta.