Reconeixement a la professora de l’ESEIAAT, Núria Salán, Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

Divendres 31 de març, a les 12h, a la sala d’actes de l’edifici històric de l’ESEIAAT de la UPC (c/colom 1 Terrassa), tindrà lloc l’acte de reconeixement a la professora de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) Núria Salán, distingida ‘ex aequo’ amb el 25è premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent.

El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) atorga el 25è premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a Núria Salán Ballesteros, professora del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials i vinculada a l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) en reconeixement de la seva trajectòria docent.

El rector de la Universitat, Daniel Crespo, lliurarà la insígnia d’or de la UPC a la professora Núria Salán, que tot seguit oferirà la xerrada titulada ‘11.680 oportunitats d'aprendre i d'innovar'. L’acte també comptarà amb la participació de la presidenta del Consell Social, Montserrat Guàrdia, i del director de l’ESEIAAT, Xavier Roca.

Núria Salán ha estat distingida ex aequo amb el professor Josep Maria Rossell, que va rebre el premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària el 8 de novembre. El Consell Social atorga el guardó a la professora de l’ESEIAAT pel seu esforç per trobar formes creatives d’impartir docència a l’aula, pel que fa al disseny de continguts i d’activitats d’aprenentatge. La delegació d’estudiants de l’ESEIAAT, que va presentar la proposta per guardonar Salán, ha destacat "la passió, la proximitat i l’enfocament docent innovador" de la docent, així com "la voluntat d’ajudar i la flexibilitat per adaptar-se a les necessitats dels grups d’estudiants".