La UPC i l'ESEIAAT commemoren l'11 F, Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Dins del marc del 4t pla d’igualtat de la UPC (2022-2026), la UPC organitza la Fira UPC del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència 2023, amb l'objectiu de donar visibilitat a diferents iniciatives per incentivar les vocacions STEAM i afavorir l'intercanvi d’experiències en aquest àmbit.

La Fira tindrà lloc el divendres, 10 de febrer, de 12 a 14h,., a la Sala Àgora del Campus Nord.

També a l'ESEIAAT commemorem aquesta data. El divendres 10 de febrer rebem a 53 nenes i nens  de 4t curs de l'escola Ramon i Cajal de Terrassa.

Aquest grup serà rebut per la Sotsdirectora de Promoció i Estudiantat de l'ESEIAAT,  Núria Salán, que els oferirà la xerrada  "L'enginy (in)visible"

arxivat sota: , ,