La UPC a Terrassa crea un portal de serveis per a tota la comunitat universitària

La Unitat Transversal  de Gestió del Campus de Terrassa (UTGCT) ha creat a internet el nou portal de serveis per a tota la comunitat universitària de l’ESEIAAT i de la FOOT. A partir d’ara, l’estudiantat, el PDI i el PAS de la UPC a Terrassa disposa amb un click de tota la informació sobre com accedir i fer servir prop de 70 serveis universitaris. El portal compta amb un cercador molt útil per facilitar la cerca del servei que l’usuari necessita, un sistema online de reserva de serveis i una bústia de suggeriments.

Necessites adquirir material per a l’oficina o el laboratori? Vols reservar un aula o un recurs multimèdia? Has d’actualitzar el teu programari? T’agradaria difondre una notícia d’interès?... aquestes i 65 utilitats més com aquestes podràs trobar a cop de click al nou portal de serveis que la Unitat Transversal de Gestió del Campus de Terrassa (UTGCT) gràcies al treball dels Serveis informàtics i a la col·laboració de totes les àrees de serveis de la UTG, tant a l’ESEIAAT com a la FOOT

Segons explica la directora de la UTG, Mercedes Jiménez, “L’objectiu del nou portal de serveis és doble. D’un costat, facilitar l’accés a totes les eines i prestacions amb que compta la comunitat universitària de l’ESEIAAT i de la FOOT. D’altra, visibilitzar i donar a conèixer totes les possibilitats de servei amb que compta l’estudiantat, el PDI i el PAS de la UPC a Terrassa, perquè sovint, alguns dels serveis que oferim són desconeguts

I és que el nou portal de serveis, que podran fer servir prop de 6.000 universitaris,  neix amb la vocació de facilitar al màxim i donar suport a l’activitat de docència, recerca i transferència de coneixement. Per això, l’usuari trobarà des de serveis relacionats amb les TIC’s, els espais, el manteniment d’infraestructures, la biblioteca o la gestió acadèmica, passant per la comunicació i el suport a les relacions institucionals, la mobilitat internacional, els esports, l’allotjament, la seguretat, la gestió dels residus, la neteja,  la salut o l’atenció a l’estudiantat, per citar alguns dels prop de 70 que ofereix la UTGCT.

A més, per facilitar la navegació dins el portal i l’accés als serveis, l’usuari compta amb un cercador molt útil, un sistema de reserva de serveis i una bústia de suggeriments.

Utilitza el nou portal de serveis !