La multinacional alemanya EPLAN cedeix una llicència del seu software d’enginyeria elèctrica als estudiants de l’ESEIAAT de la UPC

El passat dia 22 de febrer Montserrat Aljama i Oriol Avillà de l’empresa EPLAN van impartir un seminari als estudiants d’enginyeria elèctrica de l’ESEIAAT de la UPC per tal que coneguessin  les possibilitats del seu software, l’eina més utilitzada a tot el món pels professionals del sector elèctric.

Per a qualsevol professional del sector elèctric, treballi on treballi, és fonamental conèixer el software d’enginyeria creat per l’empresa multinacional EPLAN. Els seus programes estàndard en enginyeria i disseny assistit per ordinadors (CAD-CAE) han esdevingut en una eina de obligat coneixement per als enginyers i les enginyeres que abordin qualsevol tipus de projecte, independentment de les seves dimensions i del sector on s’implanti.

Ara, gràcies a una acord amb la secció departamental d’enginyeria elèctrica de la UPC a Terrassa, EPLAN ha facilitat als estudiants de l’ESEIAAT la llicència educacional del seu software d’enginyeria i els ha impartit un seminari per començar a introduir-s’hi en el seu ús. Per als equips de MotoSpirit i EcoRacing els hi facilita la llicencia professional del software per poder desenvolupar els seus projectes sense cap tipus de limitació

En concret, aquesta empresa líder mundial al seu sector ha cedit els dret d’utilització d’EPLAN Preplanning, per a les fases de planificación previa de projectes d’enginyeria interdisciplinar; EPLAN Electric P8, per al disseny elèctric; EPLAN Fluid, per al disseny pneumàtic i hidràulic,  i EPLAN Pro Panel, per al disseny 3D d’armaris de control.

Tal i com ha afirmat Montserrat Aljama , “el coneixement d’aquest software pot proporcionar als estudiants de l’ESEIAAT de la UPC un avantatge a la seva futura carrera professional.”

EPLAN forma part del Grup Friedhelm Loh Group. Aquesta empresa ofereix solucions de pr.ogramari i serveis als camps de l'enginyeria elèctrica, l'automatització i la mecatrònica. La companyia desenvolupa una de les solucions de programari de disseny líders al món per a fabricants de maquinària i armaris elèctrics. Les eines d’EPLAN simplifiquen els processos més complexos d'enginyeria.

Enllaços relacionats