La colla ‘Bergants’ del Campus de Terrassa celebra la seva gran diada castellera

El proper dia 30 de novembre, a  partir de les 16,15h la colla castellera Bergants celebrarà la seva gran diada a la Plaça del campus. Duran la jornada els de Terrassa afrontaran el repte de carregar i descarregar el dos de set amb folre,  a més d’altres construccions considerades d’alta gama al món casteller universitari

El dia 30 de novembre la Plaça del Campus de Terrassa s’omplirà de color amb les camises de quatre colles castelleres universitàries: Ganàpies de la UAB, Passerells del Tecno Campus Mataró, i Engrescats de la URL, totes tres convidades per la colla amfitriona, Bergants del Campus de Terrassa, que integren actualment mes de 160 estudiants de totes les escoles i facultats de la ciutat universitària de Terrassa.

Tothom que s’apropi a la plaça podrà veure com els Bergants intenten un castell que mai han pogut carregar. Es tracta del dos de set amb folre, tot i que també intentaran el quatre de set i el tres de set, dues construccions considerades d’alta gama al món casteller universitari.

Segons Nil Omedes, co-president de la colla Bergants, “probablement aquesta serà la Diada amb major presència de castellers universitaris que s’ha fet mai a Terrassa. Ara mateix la nostra colla compta amb més de 160 membres que l’han fet mes nombrosa que mai. Sense dubte, viurem una Diada històrica en companyia  dels nostres col.legues de Mataró, de l’Autònoma i de la Ramón Llull.”

Diada castellera dels Bergants de Terrassa

Dimecres, 30 de novembre