Un professor de la UPC-ESEIAAT obté amb un drone imatges inèdites de la presó Model de Barcelona

El professor Oriol Lordan de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC)  ha obtingut una sèrie d’imatges inèdites de la presó Model de Barcelona gràcies a la utilització d’un drone Mavic Pro que incorpora una càmera amb 12MPX de resolució

Les imatges, tant fotogràfiques com de vídeo, mostren perspectives i punts de vista ‘fins ara inèdits de l’antiga presó i formen part d’una projecte artístic anomenat  COL·LAPSE. Màquina desitjant, màquina de treball’ que presenta quinze anys de treball de l’artista Joan Morey.

Oriol Lordan és director del Laboratori de Sistemes Aeris no Tripulats (LUAS) de la UPC a Terrassa i professor de l’assignatura de vehicles aeris no tripulats a l’ESEIAAT.