Estudiants del Grau i Màster Textil visiten la Fira Techtextil de Textils Tècnics celebrada en Frankfurt, Alemanya

El passat 24 d'abril, un grup d'estudiants del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil i del Màster en Disseny i Tecnologia Textils de l' ESEIAAT van canviar les aules per una experiència in situ a Techtextil Frankfurt per conèixer de primera mà les novetats del sector dels textils avançats. Els estudiants han estat acompanyats per les professores Mònica Ardanuy, Heura Ventura i Helena Oliver-Ortega de la Secció d'Enginyeria Textil. Aquesta visita ha estat possible gràcies al suport de la Fundació Tèxtil Algodonera, que ha donat unes borses de viatge pels estudiants que hi han assistit.

En el marc d'aquesta fira, els estudiants van poder fer una visita personalitzada al Catalan Hub for Sustainability, que està coordinat per AEI TÈXTILS i s'ha creat en el marc del projecte ADDTEX. En aquesta visita varem conèixer de primera mà totes les novetats de les empreses catalanes TEXSILK; HILATURAS ARNAU BARCELONA; Pont, Aurell y Armengol; MA Velutex Flock S.A.; VTS Group; SA HILADOS EGARFIL; Technitiger; FINSA - JOB | Group; LAMINATS ORIENT SL.

Tecthextil és la Fira internacional més important pel sector dels tèxtils tècnics i es celebra cada dos anys a Frankfurt. A la 20a edició de Techtextil, del 23 al 26 d'abril de 2024, els expositors internacionals van presentar tot l'espectre de tèxtils tècnics, teles no teixides, tèxtils funcionals i tecnologies tèxtils. Paral·lelament a Techtextil, va tenir lloc Texprocess, la fira líder per a la indústria de la confecció i processat tèxtil.