Estudiants del Grau i Màster Textil visiten el Centre Tecnològic Textil AITEX a Alcoi

22/05/2024

El passat dimarts 21 de maig, 22 alumnes del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil i del Màster en Disseny i Tecnologia Tèxtils de l'ESEIAAT van visitar AITEX, centre tecnològic tèxtil situat a Alcoi, Alacant. Va ser una gran oportunitat per als nostres estudiants visitar un centre de referència a l'avantguarda en innovació, investigació i desenvolupament tecnològic tèxtil a Espanya i un dels principals d'Europa.

Els estudiants van estar acompanyats per les professores Mònica Ardanuy, Heura Ventura i Helena Oliver-Ortega de la Secció d'Enginyeria Tèxtil i també investigadores d’INTEXTER-UPC.

Aquesta visita ha estat possible gràcies al suport de la Fundació Tèxtil Algodonera en el marc del conveni  que s’ha signat amb aquesta entitat.