La UPC-ESEIAAT presenta els seus 10 graus d’enginyeries a la fira virtual ‘Terrassa Tria Futur’

L’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politènica de Catalunya·BarcelonaTech(UPC) participarà activament a fira virtual Terrassa Tria Futur que tindrà lloc en aquesta adreça d’Internet (http://blogs.terrassa.cat/firatriafutur/ )  els dies 7,8 i 9 de maig. L’ESEIAAT oferirà als futurs estudiants informació sobre la seva oferta docent a través de presentacions on line, vídeos, projectes d’estudiants i material informatiu per consultar via web.

Els estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de grau superior  de la ciutat de Terrassa que participin a la fira virtual Tria Futur  comptaran amb tot un ventall d’activitats  de la UPC-ESEIAAT, una de les escoles d’enginyeria més importants de l’Estat. Els futurs estudiants universitaris podran obtenir informació  sobre  els 10 graus d’enginyeries que ofereix  l’ESEIAAT en els àmbits industrial, aeroespacial i audiovisual gràcies a aquest esdeveniment  que organitza per primer cop l’Ajuntament de Terrassa i que, degut a les circumstàncies sobrevingudes a causa del COVID19, s’ofereix alls estudiants egarencs en format virtual.

L’ESEIAAT també informarà sobre el diploma propi de la UPC per a mes grans de 55 anys “Ciència, Tecnologia i Societat”, sobre l’Aula Gran i sobre  l’Associació ACTES.

El paquet d’activitats informatives i orientatives que ha preparat l’ESEIAAT en aquesta fira és divers. D’una banda, la sotsdirectora de promoció i estudiantat de l’Escola, Núria Salan, explicarà a través d’una presentació multimèdia  els principals trets de l’ESEIAAT que, per les seves dimensions i la seva oferta formativa,  la posicionen com a l’escola d’enginyeria mes important de Catalunya i una de les escoles més importants de l’Estat.

Salan incidirà en els valors que diferencien a l’ESEIAAT d’altres escoles d’Enginyeria, com ara, la seva vinculació amb la UPC, que segons els rànquings, és la millor universitat d’enginyeries de l’Estat; l’aposta de l’escola per la qualitat i la innovació docent, amb 11 premis d’institucions i empreses en els darrers 15 anys; l’activitat de recerca i innovació del seu professorat; l’impuls de projectes reals d’enginyeria realiztas pels mateixos estudiants per tal que es formin en enginyeria fent enginyeria i el posicionament de l’escola com a centre clau per al desenvolupament social i econòmic del país, amb més de 800 graduats i graduades cada any.

Igualment, els estudiants que connectin amb la fira virtual podran visionar els vídeos “Vola amb l’ESEIAAT” i “Enginyeries UPC Terrassa, les Enginyeries del segle XXI”

D’altra banda, a l’espai virtual d’exhibicions que ofereix la Fira, els estudiants de l’ESEIAAT que formen part dels equips i associacions com ara UPC EcoRacing, MotoStudent i CosmicResearch, que mostraran els seus projectes d’enginyeria que ells mateixos han desenvolupat, com ara, monoplaces elèctrics de competició 4x4, motocicletes elèctriques de competició i coets. Aquests projectes il·lustren la línia docent de l’ESEIAAT basada en una aprenentage actiu de l’enginyeria.