Gran èxit de participació internacional a l’Escola d’estiu de Diagnòstic de Fallades de Sistemes Complexos

Un total de 50 estudiants de 20 països hi han participat

L’ESEIAAT va acollir la VII Escola Internacional d'Estiu sobre Diagnòstic de Fallades de Sistemes Complexos, els dies 3-7 de juliol de 2017.

Després del gran èxit i acceptació de la comunitat internacional diagnòstics de les edicions anteriors, l'Escola Internacional d'Estiu sobre Diagnòstic de Fallades de Sistemes Complexos s'organitza cada dos anys en una universitat diferent. Les edicions anteriors van demostrar la demanda d'establir un fòrum científic continu en el camp general de monitorització de sistemes i diagnòstic de falles.

El funcionament segur i fiable dels sistemes industrials té una gran importància per a la protecció de la vida i la salut humana, així com el medi ambient i un valor econòmic adquirit per donar suport a la presa de decisions o accions d'emergència i reparacions. A més, en sistemes industrials altament automatitzats on el manteniment o la reparació no es puguin dur a terme immediatament, és fonamental utilitzar sistemes de control tolerants a fallades que siguin capaços de garantir un rendiment acceptable fins i tot en presència de falles.

El programa d'aquesta edició ha estat format per 4 professors d’universitats europees i de la NASA convidats més els professors regulars de l'escola i 50 estudiants provinents dels 5 continents. Aquestes xerrades han permès als participants la possibilitat de compartir coneixements i experiències de científics i experts de renom mundial en diagnòstic de falles.

L'Escola Internacional d'Estiu sobre Diagnòstic de Fallades de Sistemes Complexos està organitzada per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ), l’ESEIAAT, el departament ESAII, el Campus de Terrassa i el seu Centre de Recerca per a Supervisió, Seguretat i Control Automàtic (CS2AC). És promogut per la Xarxa Espanyola de Recerca en Diagnòstic de Falles i amb el suport de la Universitat de Valladolid (UVA), la Universitat de Girona (UdG) i la Universitat de Sevilla (EUA).