Es presenta el Club Alumni Enginyeries Terrassa

El passat 10 de juny va tenir lloc la presentació oficial del Club Alumni d'Enginyeries de Terrassa (CAET).

L'acte, en format híbrid, i moderat per la Sotsdirectora de Promoció de l'ESEIAAT, Núria Salán va comptar amb la participació del Director de l'ESEIAAT, Xavier Roca, que va donar la benvinguda dels alumnis a l'acte.

Tot seguit hi va intervenir Àngels Serrat, que va presentar Alumni UPC.

Oscar Puigdollers i Ginés Alarcon van se els encarregats de fer la presentació del Club Alumni d'Enginyeries de Terrassa, i van donar pas a la participació de l'Alumni convidat, David Pedrerol, que va explicar la seva tasca com a President de l’Asociació Microtia Espanya i com l’enginyeria s’ha aplicat a aquest projecte solidari ajudant als nens que pateixen aquesta malformació congènita.

Les inscripcions al Club estan obertes