Els grups UPC ecoRacing i MotoSpirit presenten els seus projectes

23/09/2024

Els grups Inspire  ecoRacing i MotoSpirit exposaran els propers dies els seus projectes

MotoSpirit: exposició de la moto al Hall TR1 del 23-30 setembre; exposició Hall TR5 del 30 setembre al 7 d'octubre.

ecoRacing: exposició del cotxe al Hall TR1 del 1-4 octubre.

UPC ecoRacing és una associació tecnològica formada majoritàriament per estudiants de la UPC ESEIAAT que té com a objectiu principal dissenyar i fabricar monoplaces de competició per a participar a la Formula Student.

MotoSpirit és un equip universitari de competició pertanyent a l'ESEIAAT, que participa a MotoStudent des del 2013, una competició internacional promoguda per MEF (Moto Engineering Foundation), que té com a principal objectiu desenvolupar, construir i testejar el prototip d´una motocicleta de competició de combustió o elèctrica.

Ambdós grups formen part del programa INSPIRE3 és una iniciativa adreçada a l'estudiantat per la realització de projectes innovadors reals, el que constitueix una nova experiència educativa en enginyeria, consistent en el desenvolupament per part de grups d'estudiants de projectes d'enginyeria reals i de contingut transversal en els quals l'estudiantat té l'oportunitat d'aplicar els coneixements i habilitats adquirits i desenvolupar-ne de noves, com ara: la creativitat, la intuïció, el pensament crític, les capacitats de comunicació i d'aptituds de lideratge, de gestió de projectes i de negociació.