Tot a punt per arrencar motors a Creative Lab !

31 estudiants de diferents graus l’enginyeria que s’imparteixen a l’ESEIAAT començaran properament a treballar en idees i projectes per a SEAT-Volkswagen amb la tutorització de professorat de l’Escola i d’enginyers d’aquesta prestigiosa marca automobilística.

Això és Creative Lab !

Una iniciativa docent, conjunta, que impulsen l’ESEIAAT i SEAT-Volkswagen, premiada per la UPC i a l’Estat, a la que grups interdisciplinaris d’estudiants de diverses àrees de l’enginyeria han d’aportar solucions innovadores i viables als reptes de la indústria automobilística del futur.

Els 31 estudiants seleccionats mantindran d'aquí uns dies la primera reunió amb els enginyers de SEAT per conèixer els reptes als que s’ha d’enfrontar durant aquest quadrimestre i l’agenda de treball que hauran de complir.

Els reptes que proposa SEAT-Volkswage són quatre:

1. Redissenyar i repensar l’interior de l’habitacle dels automòbils familiars tenint en compte el concepte de conducció autònoma per tal que el viatge resulti una experiència agradable
  2. Proposar i desenvolupar nous conceptes de visualització i interacció dels passatgers basats en les tecnologies de la Realitat Augmentada aplicada als automòbils
  3. Desenvolupar idees o sistemes de conducció autònoma que al mateix temps aportin al conductor una experiència de conducció esportiva
  4. Crear un sistema que sigui capaç de diferenciar als usuaris i aconsellar-los el millor servei de mobilitat segons el seu perfil personalitzat, tant professional com privat.

Els 31 estudiants tenen el talent i l'enginy per realitzar les millors propostes possibles

Endavant !

creative_lab_1.JPG      creative_lab_3.jpg