El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, ofereix una conferència a la UPC-ESEIAAT

El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó,  ofereix una conferència a la UPC-ESEIAAT

El 15 d’octubre, a les 19h a la sala d’actes de l’edifici històric de l’ESEIAAT (c. Colom, 2¡1. Terrassa)

La conferència porta per títol ‘La defensa dels drets més enllà de les lleis’

L’Associació  Alumni Ciència Tecnologia i Societat (ACTES), integrada per exalumnes i alumnes del Diploma de la UPC ‘Ciència, Tecnologia i Societat’ per a estudiants més grans de 55 anys, ha convidat al Síndic de Greuges de Catalunya, Rafel Ribó,  a impartir una conferència en el marc del programa d’activitats per a aquest curs acadèmic. Ribó parlarà sobre la defensa dels drets més enllà de les lleis.

La conferència és oberta a tothom i  tindrà lloc el proper dilluns, dia 15 d’octubre, a les 19h a la sala d’actes de l’edifici històric de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).