Bateja el rover marcià d’UPC SpacePrograme! Participa al concurs!

L’equip d’estudiants de l’ESEIAAT de la UPC UPCSpacePrograme ha aconseguit un any més classificar-s’hi per a la gran final de l’European Rover Challenge 2023. Serà l´únic equip de Catalunya que hi participi. Ja estan desenvolupant el nou ròver, però volen que tu li posis nom. Participa al concurs en aquest enllaç fins el 10 de maig

UPCSpacePrograme escollirà als finalistes entre tots els noms proposats i es durà a terme una enquesta per votar pel vostre preferit. El nom guanyador serà anunciat per les nostres xarxes socials i l'equip es posarà en contacte amb el guanyador via mail.

El GRound Autonomous Student Station (GRASS) és un projecte d’UPC Space Program i està dedicat al disseny i fabricació de ròvers de Mart. Després d'aconseguir la 9a posició al European Rover Challenge 2022 amb el seu tercer ròver anomenat GRover, l'equip està construint una nova versió amb l'objectiu d'arribar al top 5 en la competició.

arxivat sota: