Alumnes en Tecnologia Paperera i Gràfica de l'ESEIAAT-UPC visiten el camió de “ABB Pulp & Paper Tour”

El passat dijous 10 de novembre alumnes del Màster Universitari en Enginyeria Paperera i Gràfica i de l'assignatura optativa de Grau "Iniciació a les Tecnologies Industrials Paperera i Gràfica" de l'ESEIAAT-UPC, van visitar el camió d'ABB (ABB Pulp & Paper Tour). Aquest camió ha realitzat una gira europea de pulp & paper a Espanya i Portugal, mitjançant un aparador itinerant amb les últimes solucions i coneixements d'ABB que permet als fabricants de paper operar les seves instal·lacions al màxim nivell mentre utilitzen tots els recursos disponibles.

L'última parada es va fer a les oficines d'ABB de Barcelona on van ser rebuts aquests alumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya. D'aquesta manera, ABB ha contribuït a la formació dels futurs paperers del país i els ha acompanyat en el procés d'educació a la indústria paperera.

Durant la visita, els experts d'ABB van explicar les diferents solucions d'ABB, com influeixen en la millora dels processos de fabricació ajudant a assolir l'excel·lència operativa, i aconseguint resultats de la més alta qualitat de manera productiva i rendible.

Més informació del tour al següent enllaç: http://ow.ly/7tBw50LB7t7

arxivat sota: , ,