El grup AGlider dels aeroespacials i el Grup 13 dels industrials guanyen el primer concurs de pòsters ‘Projectes d’Enginyeria’ de l’ESEIAAT

El grup AGlider dels aeroespacials  i el Grup 13 dels industrials guanyen el primer concurs de pòsters ‘Projectes d’Enginyeria’ de l’ESEIAAT

• AGlider ha plantejat un projecte de disseny d’un planador amb un sistema de propulsió retràctil i ales desmuntables
  •  El Grup 13 ha projectat una reforma integral de l’edifici TR5 per millorar la l’accessibilitat i l’eficiència energètica

El professorat de l’assignatura “Projectes d’Enginyeria” de GRETA, GREVA i GRETI ha organitzat el primer concurs de pòsters a través d’un sistema de votació electrònica al que ha pogut participar tota la comunitat universitària. El concurs ha obtingut molt bona acollida, de tal manera que més de 400 persones entre estudiantat, PDI i PAS han pogut triar, segons el seu criteri i durant la segon quinzena de febrer, el millor pòster entre els sis elaborats pels estudiants dels graus GRETA i GREVA i els sis del grau GRETI.

Els resultats de els votacions ha estat molt ajustat, tant entre els aeroespacials com entre els industrials. Així, el pòster del grup AGlider de la categoria GRETA i GREVA  ha obtingut 113 vots, per davant dels grups Hibrio i SHP, que comparteixen el segon lloc amb 106 vots.

Pel que fa a la categoria GRETI, el pòster preferit entre els votants ha estat el del Grup 13,  que ha obtingut 94 vots, per davant del grup 11 amb 66 vots i del grup 23 amb 63 vots.

AGlider, el grup guanyador del millor pòster GRETA-GREVA, ha plantejat el disseny d’un nou planador amb un sistema de propulsió retràctil i ales desmuntables. El pòster expressa amb elegància i sentit comercial les virtuts dels nous dissenys, fent servir icones que les comuniquen i que ordenen la informació per fer-la més intel·ligible al futur client.

Per la seva part, el pòster guanyador entre els elaborats pels estudiants del grup 13 de  GRETI ha apostat per oferir una visió panoràmica molt intuïtiva de les principals accions a realitzar en una hipotètica reforma integral de l’edifici TR5 de l’ESEIAAT per aconseguir, per un costat, una millor eficiència energètica i per l’altre, una millor accessibilitat. El treball identifica amb claredat i molt visualment els punts crítics d’accessibilitat i ofereix una estimació de l’estalvi energètic que aconseguiria el projecte.

Els dos pòsters mes votats juntament amb els segons classificats de les dues categories seran exposats al vestíbul de l’edifici TR5 en mida  A0 i els estudiants guanyadors del concurs rebran un diploma acreditatiu signat pel Director de l’ESEIAAT Xavier Roca.

El grup AGlider està composat pels estudiants Marc Alegre, Guillem Batlle, Javier Cámara, Sergi Company, Nil Couto, Óscar Lafuente, Pau Lahoz, Sergi López, Anna Martínez, Jordi Pons, Laura Porcar, Xavier Ràfols, Guillem Soriano, Lau Tintoré i Vlad Tuduran

El grup 13 el composen els estudiants Martí Bach, Susana Carmona, Marc Gómez, Jordi Guix, Marc Muncunill, Quirc Pérez, Albert Porta i Valeria Velasquez.

GRETA-GREVA_201920_q1_G05.jpg
1920Q1-13-Poster.jpg