Notícies del lloc
Acte de reclutament de talent per Rolls-Royce a l'ESEIAAT - UPC
La prestigiosa companyia britànica fabricant de motors d'avió visitarà Terrassa el proper dia 26 de Setembre amb l'objectiu de captar talent de la Universitat Politècnica de Catalunya.
L’ESEIAAT matricula el curs 2016-2017 els estudiants amb nota de tall més alta de tota la UPC
Aquest centre del Campus de la UPC a Terrassa es consolida com un important pol d’atracció de talent a Catalunya i a la resta de l’Estat, clau per a al desenvolupament econòmic industrial del país
Reconeixement al PDI i el PAS que ha participat en la promoció dels estudis de grau
Dimecres, 13 de juliol, ha tingut lloc a la sala d'actes del Vèrtex un acte de reconeixement a membres de la comunitat universitària que han participat activament en la promoció dels graus universitaris de la UPC i la divulgació científica a futurs estudiants.
Estrenem Màster d’Enginyeria Aeronàutica i de l’Espai
L’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) engega aquest nou curs una proposta innovadora de Màster Professional dins l’àmbit de l’Aeronàutica i l’Espai, que es cursarà íntegrament en anglès.
Premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge pels estudiants de l'ESEIAAT
Estudiants de l’ESEIAAT llancen un globus a l’estratosfera que capta imatges espectaculars de la Terra i del Sol. Han guanyat el premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge, per davant de 405 equips de tot el món.
IV Jornada sobre Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia
El proper dia 1 de juliol de 2016 tindrà lloc la IV Jornada sobre Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia, que enguany té com a lema “Posa’t les piles per la tecno!!”, a les instal·lacions de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT-UPC).
El projecte GRÖN guanya el 1er Concurs IKEA-UPC Design
El disseny de nous contenidors de reciclatge domèstic modulars i apilables de les estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya, Sofia Hernández i Anna Prats, ha estat el guanyador del 1er Concurs IKEA-UPC Design. Els participants han hagut de crear nous dissenys de productes relacionats amb la cuina sostenible o amb la protecció dels infants.
UPC ecoRacing presenta el monoplaça amb el qual competirà a la Formula Student
L’equip estatal pioner en sostenibilitat al món de la competició, UPC ecoRacing, presenta el pròxim 8 de juny el seu nou monoplaça, un vehicle 100% elèctric.
Estudiants de l'ESEIAAT assisteixen a un taller sobre cotxes elèctrics
Estudiants del Grau en Enginyeria Elèctrica de l'ESEIAAT han assistit a una taller per conèixer de primera mà el funcionament dels vehicles impulsats per motors elèctrics.
EcoRacing i MotoSpirit a la Fira MOVEMUS
Els equips EcoRacing i MotoSpirit, formats per estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC, participen a la Fira MOVEMUS per la qualitat de l’aire de Terrassa.
Un sistema automatitzat para encaixar mòbils guanya el concurs E-Motion
Un sistema automatitzat per posar telèfons mòbils en caixes ideat per Albert Etxàniz, Xavier Pujadas i Llorenç Bauzà va resultar vencedor del concurs E-Motion Festus Automation SAU que va organitzar aquesta empresa multinacional amb la col·laboració del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
IV edició de l'Speed Networking a l'ESEIAAT
El dimecres 18 de maig hem celebrat la IV edició de l'Speed Networking a l'ESEIAAT
Premi al programa INSPIRE de l'ESEIAAT
El programa INSPIRE de l'ESEIAAT, premi a la millor iniciativa docent de la UPC.
Dos estudiants de l'ESEIAAT dissenyen i construeixen una cadira de rodes "low cost"
Bernat Villa i Adrià Sallés, estudiants del Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l'ESEIAAT han dissenyat i construït una cadira de rodes de "low cost" per a països en vies de desenvolupament.
IV Mercat de Tecnologia del Vallès a l'ESEIAAT
El 13 d'abril a l'ESEIAAT s'ha inaugurat el IV Mercat de Tecnologia. Han assistit més de 700 estudiants de 17 centres de secundaria.
El Creative Lab presenta els seus projectes a la SEAT
El professorat i alumnat que participen al projecte Creative Lab van assistir a la fàbrica SEAT de Martorell, on els estudiants van realitzar les presentacions finals dels seus projectes,
X Edició del Fòrum d'Empreses de l'ESEIAAT
El passat dimarts 1 de març va tenir lloc la X Edició del Fòrum d'Empreses de l'ESEIAAT.
Presentació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
El dijous, 18 de febrer, ha tingut lloc la presentació de la nova Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).
L'estudiant Jan Freixa guanya el concurs de disseny d'automòbils de Nissan, la revista "Autopista" i la UPV
La XVIII Edició del concurs de Disseny d'Autopista 2015 ja té guanyador: l'estudiant de l'ESEIAAT Jan Feixa.
Experiència de mobilitat als EUA amb Adriana Lladó Gambín
Al juliol 2015 va tornar de la University of Califòrnia, Irvine (The Henry Samueli School of Engineering) Estats Units, on ha realitzat el seu projecte final d'estudis.
El CREATIVE Lab ha rebut un premi com a millor iniciativa en formació
El diari El Economista ha atorgat el premi a la millor inciativa docent al projecte CREATIVE Lab.
Dra. Núria Salán Ballesteros, nova presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia
La Societat Catalana de Tecnologia (SCT) reunida dilluns 25 de gener en Assemblea General, ha organitzat eleccions per escollir la seva junta directiva.
Emprèn UPC Terrassa presenta ‘Showee’, la primera dutxa accessible i eco-intel·ligent que s’adapta a les persones
Contingut relacionat: