La Comissió Permanent ha aprovat l'acord de mesures excepcionals en l'avaluació del quadrimestre de tardor del curs 2019-20 de l'ESEIAAT

Seguint les directrius del "Comunicat conjunt de l’equip del Consell de direcció, els directors i degans dels centres i del Consell de l’estudiantat de la UPC" del 25 d'octubre, s'ha aprovat l'acord de mesures excepcionals en l'avaluació del quadrimestre de tardor del curs 2019-20 de l'ESEIAAT. Els punts principals són els següents:

1. Es segueixen realitzant totes les activitats docents, incloses les pràctiques i activitats d’avaluació, segons el calendari i horaris previstos
  2. Ampliar temporalment, i únicament durant el quadrimestre de tardor del curs 2019-2020, l’apartat 2.2 Reconducció de resultats poc satisfactoris de la Normativa d’Avaluació en els estudis de grau i màster de l’ESEIAAT. Aquesta ampliació de la reconducció consistirà en:
    a)   Realització d’una prova escrita, que permeti reconduir resultats poc satisfactoris en tots els actes d’avaluació que es realitzin entre el 14 d’octubre de 2019 i el 20 de desembre de 2019, sigui quin sigui el seu pes en la qualificació final de l’assignatura.
    La prova podrà ser la mateixa que l’examen final previst en l’avaluació continuada en aquelles assignatures en què aquest inclou els continguts de tota l’assignatura.
    Queden exclosos els actes que consisteixen en la realització i avaluació de pràctiques de laboratori, treballs i avaluació i/o defensa de projectes, que mantindran el seu pes en la nota final. No obstant això, no serà condició necessària realitzar-los i presentar els informes que estiguin associats com a requisit per tenir en compte la resta d’actes avaluatius.
    b)  A la prova escrita poden optar tots l’estudiantat matriculat a l’assignatura, independentment de la seva qualificació a les proves d’avaluació continuada
    c)   La qualificació de la prova escrita estarà entre 0 i 10 i tindrà un pes en la nota final igual a la suma dels pesos dels actes avaluatius que recondueix, sols si la qualificació és superior a la qualificació obtinguda en l’avaluació continuada.
    d)   La data de realització de la prova escrita serà la planificada per l’examen final de l’assignatura en el calendari d’exàmens finals.
    En aquelles assignatures en les quals la reconducció ja està planificada dins l’horari lectiu en data diferent a la fixada en el calendari d’exàmens finals, la data es mantindrà per garantir els drets de
    l’estudiantat que decideix no adherir-se a la vaga. En aquest cas, s’haurà de realitzar una altra prova el dia fixat al calendari d’exàmens finals i l’estudiantat podrà optar entre les dues dates.
    e)   La durada prevista del conjunt examen final i prova de reconducció és de 3 hores. Excepcionalment, es pot ampliar fins a un màxim de 4 hores, prèvia sol·licitud del professor/a coordinador/a de  l’assignatura i autorització del director atenent a la disponibilitat d’espais.
  3. El coordinador/a de cada assignatura serà responsable d’informar a l’estudiantat mitjançant el Fòrum d’avisos d’Atenea sobre els detalls de l’aplicació a l’assignatura d’aquestes mesures excepcionals

Entenem que són mesures excepcionals i temporals. Per això us demanem la màxima comprensió possible.

Documents adjunts

arxivat sota: ,