estudiants de l'ESEIAAT, guardonats a la IV Edició de premis a la Innovació Talent Jove de la AITPA

El darrer 8 de novembre, va tenir lloc la celebració de la IV Edició de premis a la Innovació Talent Jove de la AITPA (Asociación Industrial Textil del Proceso Algodonero), en el marc de la qual els alumnes de l’ESEIAAT Enric Justo i Laura González, van resultar els guanyadors dels premis que otorga cada any l’AITPA en compensació per la contribució de l’estudiantat a la innovació tèxtil.

L’Enric ha cursat la doble titulació d’Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte juntament amb Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil i ha estat recompensat amb el primer premi per el seu Treball Final de Grau, Desenvolupament de mètodes d’impressió 3D amb reforç d’aramida sobre teixit per a la producción d’indumentària de protecció.

La Laura ha realitzat el Máster en Enginyeria Tèxtil i Paperera i ha rebut el segon premi per a la presentació del seu Treball Final de Màster que té per títol Estudi dels Efectes de Tractaments sobre No-Teixits de Lli per a la seva aplicació en materials de construcció.

Tanmateix, dos alumnes més de l'ESEIAAT van obtenir un accessit en els mateixos premis, Pol Tosca Ropero pel seu treball "Estudi i optimització de les condicions de procés thermosol", i Ricard Mampel Giber pel seu estudi: "Influència dels rentat domèstic sobre la variació de les propietats estructurals i funcionals d'un teixit de calada de Cotó orgànic colorejat".

La noticia va publicar-se el passat 24 de novembre al diari Ara.