L’ESEIAAT ha graduat aquest curs 800 enginyers i enginyeres, fet que consolida el centre com agent clau en el desenvolupament econòmic del país.

L’acte de graduació de l’ESEIAAT és un dels esdeveniments universitaris més multitudinaris de Catalunya, en què participen més de 1.600 persones

Les enginyeres i enginyers de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que es graduen aquest any comptaran amb una padrina d'excepció: Therese Jamaa, general manager a GSMA, responsable de la Mobile World Capital Barcelona. GSMA representa més de 750 operadors mòbils i 300 empreses de l'ecosistema i organitza l'esdeveniment més important de la indústria mòbil, el Mobile World Congress (MWC), a Barcelona, que cada any rep més de cent mil visitants d’arreu del món.

Therese Jamaa serà la padrina de la promoció 2017-2018 de les 800 enginyeres i enginyers de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) que es graduaran, el proper divendres 23 de novembre, en un acte que tindrà lloc al recinte firal de Terrassa (Passeig del Vint-i-dos de Juliol, 265, Terrassa).

Jamaa és general manager a GSMA, responsable de Mobile World Capital Barcelona, una iniciativa que impulsa la transformació mòbil i digital de la societat, amb l'objectiu de millorar la vida de les persones a nivell global. Amb suport públic i privat a Barcelona, Catalunya i Espanya, MWCapital treballa en tres àrees: l’acceleració de la innovació a través de l'emprenedoria digital; la transformació digital de la indústria; i la capacitació de noves generacions, professionals i ciutadans en l'ús de tecnologies digitals.

Col·lectivament, els programes de MWCapital estan transformant positivament l'educació, la indústria i l'economia. MWCapital organitza MWC Barcelona i va fundar Years From Now (4YFN), la plataforma d'innovació present en els esdeveniments de MWC a tot el món.

Anteriorment, Jamaa va ser directora de desenvolupament de negoci de Qualcomm. També va prestar els seus serveis a empreses com Vodafone o Sema Group Schlumberger, després d'una etapa inicial en la indústria de la construcció naval.

Jamaa té un perfil multicultural: va néixer al Líban, parla vuit idiomes i fa 17 anys que viu a Barcelona. Ha estat convidada pel director de l'ESEIAAT, Xavier Roca, a impartir el discurs de final de carrera als més de 800 enginyers i enginyeres que es graduen a Terrassa aquest any.

La general manager a GSMA ha afirmat: "és un honor per a mi formar part de la cerimònia de graduació d'aquest any, poder compartir la meva experiència personal com a professional de la tecnologia i aconsellar sobre la importància del networking ara, amb els companys i companyes d'estudi, i més endavant com a líders en tecnologia.”

Un centre clau per al desenvolupament del país

L’ESEIAAT gradua aquest any més de 800 enginyers i enginyeres que han cursat alguns dels 10 graus o vuit màsters universitaris que s’hi imparteixen en totes les àrees de les enginyeries industrial, aeroespacial i audiovisual, fet que posiciona aquest centre de la UPC com agent clau per al desenvolupament social i econòmic del país. De fet, l’acte de graduació de l’ESEIAAT ha esdevingut en uns dels esdeveniments més multitudinaris en l’àmbit universitari català ja que compta amb una assistència de més de 1.600 persones.

A l’acte de graduació assistirà el rector de la UPC, Francesc Torres; el director de l’ESEIAAT, Xavier Roca; l’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, i directius i directives de diferents empreses i institucions empresarials. Aquest esdeveniment compta amb el patrocini de: CECOT, Institut Industrial de Terrassa, Fundació Institut Industrial i Comercial, ESSITY, ELECNOR, PILZ, CIRCUTOR, ABB, LAUDA, ASPAPEL, HENKEL, CPTCirprotec, AUSA, PROINVA, Enginyers Industrials de Catalunya (delegació del Vallès), Col·legi d’Enginyers, Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, COIAE, La Mutua, Caja de Ingenieros i Ajuntament de Terrassa.

L'acte de graduació en imatges a Flickr i a Instagram