Presentació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

El dijous, 18 de febrer, ha tingut lloc la presentació de la nova Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

El rector de la UPC, Enric Fossas, ha iniciat la celebració de l'acte presidit pel delegat del rector per al Campus de Terrassa, Xavier Cañavate, i que ha comptat amb les intervencions del secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, i del director de l’ESEIAAT, Miguel Mudarra.

Llegir  més.