Sessions virtuals de Portes Obertes a l'ESEIAAT

Tenint en compte l'emergència generada per la pandèmia de la COVID-19, a l'ESEIAAT UPC Terrassa hem anat seguint i aplicant els protocols recomanats per les autoritats públiques, conscients de la importància de preservar la salut de la nostra comunitat i de col·laborar en la contenció del virus. La salut global és el bé més preuat que hem de prioritzar.

Des de l'ESEIAAT UPC Terrassa volem seguir poder estar en contacte amb vosaltres i informar-vos de l'escola, els estudis, poder resoldre dubtes, consultes..

Com funciona la Jornada Virtual de Portes Obertes

Lloc: ON LINE. Abans del dia de la sessió rebreu un correu electrònic amb l'adreça per connectar-vos  Cal que us inscriviu prèviament mitjançant el formulari habilitat

Quan? Consulteu les dates

Organitza: ESEIAAT UPC Terrassa

És totalment gratuït i pot assistir qualsevol persona interessada amb la seva família.

Aquestes sessions informatives de l'ESEIAAT UPC TERRASSA són jornades de portes obertes online dissenyades per a que coneguis més sobre la universitat, l'escola i els diferents graus, així com poder fer-nos arribar dubtes, consultes i que les puguem resoldre en temps real.

Estructura i durada

La sessió té una durada aproximada d'una hora, en funció de les consultes que es facin

• Benvinguda als assistents online
  • Presentació de l'ESEIAAT UPC a Terrassa
  • Informació específica del Grau corresponent.
  • Torn obert de preguntes (recollides al xat)

Instruccions específiques

• No es podrà accedir a la sessió fins l'hora d'inici indicada. Si a l'hora d'inici no es valida el teu accés immediatament, torna a intentar-ho passats uns segons.
  • Cal que seguiu la sessió amb el micro i la càmera dels vostres dispositius desconnectats.
  • Un cop iniciem el torn de preguntes, ens podeu fer les vostres consultes per xat, amb la seguretat de que totes tindran resposta.
  • Per respectar els drets i la protecció de dades personals, està terminantment prohibit gravar i/o difondre públicament, parcialment o totalment, la sessió a Internet (Youtube, Xarxes Socials, etc.) o qualsevol altre mitjà.
  • Utilitzem Google Meet. El podeu utilitzar des del navegador (recomanem Chrome), sense instal·lar cap programa. Si ho feu des d'un dispositiu mòbil, podeu instal·lar-vos l'aplicació per Android IOS

Recomanacions

Us recomanem que abans:

Per a més informació, consultes:

Tot anirà bé !

Us hi esperem!