Expedició Títol oficial i Suplement Europeu al Títol (SET)

Informació prèvia

Un cop aprovats els estudis i assolits els requisits necessaris es pot sol·licitar l'expedició del títol universitari oficial corresponent i del suplement europeu al títol (SET).

El suplement europeu al títol (SET) és un document que aporta informació del títol obtingut mitjançant la descripció de la seva naturalesa, nivell, context i contingut. El SET s'expedeix en català, castellà i anglès i facilita el reconeixement acadèmic i professional dels titulats en el territori europeu a fi de facilitar la seva mobilitat acadèmica i professional entre les universitats i els mercats laborals dels respectius països.

Sol·licitud del SET: A partir del curs 2016-2017 els SET se sol·licita juntament amb la Taxa del Títol. Els estudiants titulats en els estudis d'Enginyeria abans del curs 2016-2017, i que ja hagin sol·licitat el títol i vulguin el SET, hauran de fer una sol·licitud de SET apart i abonar les Taxes corresponents.

Com sol·licitar el Títol i el SET:

Una vegada tingueu l'expedient tancat per titulació, a l'e-secretaria s'activarà la funcionalitat TÍTOLS I SOL·LICITUDS. Heu de seguir les instruccions que hi trobareu. El tràmit és molt senzill i en 24-48 hores us podreu descarregar el resguard del títol signat i verificat electrònicament.

Abans de començar el tràmit, quina documentació has de tenir preparada?

EEES Número de DNI DNI (nacionalitat espanyola)
  • Passaport
  • Acta registre civil
  • Document identificatiu del país d’origen
  •  DNI
  • Passaport
  • Targeta/Permís de residència/treball/estudis
  • Document identificatiu del país d’origen
  • Carnet de Conduir
Número de Passaport Passaport (nacionalitat espanyol o estrangera)
Número de NIE

Targeta/Permís de residència/treball/estudis
NIE+passaport

NIE+Id País d’origen
(nacionalitat estrangera)

Primer i segon cicle (pre-EEES) Número de DNI (nacionalitat espanyola) DNI (nacionalitat espanyola)
Número de Passaport (nacionalitat estrangera) Passaport (nacionalitat estrangera)
Document identificatiu del país d’origen (només si data fi estudis anterior a setembre 2003 i/o plans no reformats) Document identificatiu del país d’origen (nacionalitat estrangera)

Si tens dret a algun tipus de descompte i no consta al sistema, si us plau, prepara la documentació que ho justifiqui per presentar-la.

Revisa les dades personals, recorda que és imprescindible que les teves dades personals, nom i cognoms, lloc i data de naixement, nacionalitat…, apareguin tal i com figuren en el document identificatiu DNI o tarjeta de residència/passaport/NIE, sense abreviacions, i afegiu els accents que calgui.

Poseu als cognoms els accents que calgui i afegiu la conjunció “i” o “y” entre els cognoms si voleu que aquesta consti al títol i al suplement.

Si no tens accés a la e_Secretaria hauràs de fer arribar un tiquet https://demana.upc.edu/eseiaat/,  indicant que vols iniciar el tràmit i adjuntant una còpia del document vigent i obligatori necessari, que trobaràs a la taula anterior.

Els estudiants titulats de Doctorat  i d’estudis anteriors a l’EEES, han de fer un tiquet a https://demana.upc.edu/eseiaat/, adjuntant el document identificatiu vigent que correspongui per tal d’iniciar el tràmit.

MOLT IMPORTANT:

Recordeu que per a que s'iniciï efectivament el tràmit d’expedició d’un títol oficial de l’EEES és necessari complir amb tots els requisits formals del tràmit, entrada/presentació de documentació, pagament, i sol·licitud a la seu electrònica de la UPC.

+ Més fàcil