Ofertes laborals i de pràctiques per a estudiantat ESEIAAT, vinculades a la fira "Terrassa Tria Futur"

Foment de Terrassa ens ha fet arribar unes ofertes laborals i de pràctiques, totes elles  vinculades a la fira "Terrassa Tria Futur"

Les persones interessades s'hauran d'inscriure i seran citades per entrevista amb l'empresa al recinte firal.

AYESA

KERN PHARMA

PACKFEEDER

TOYOTA MATERIAL HANDLING

Terrassa Tria Futur es un esdeveniment de ciutat impulsat per l'ajuntament en col·laboració amb agents econòmics, socials i del sector de l'educació.

Es tracta d'una fira d'orientació professional i d'ocupació que tindrà lloc al recinte firal de Terrassa ( Passeig vint-i-dos de Juliol, 265, Terrassa) els dies 6 i 7 de Març en horari de 9h a 19h.

Aquesta fira és un espai destinat a estudiants i persones en recerca de feina, per conèixer empreses que vindran amb la intenció de captar talent.

Algunes de les activitats que s'hi desenvoluparan són:

• Entrevistes de selecció
  • Reclutament de candidatures per alumnat en cerca de pràctiques
  • Estands permanents d'empreses (ideal per presentar candidatura als equips de recursos humans )
  • Conferències i xerrades d'empreses

Us facilitem l'enllaç de la fira (https://triafutur.terrassa.cat) en el que trobareu empreses participants i activitats programades.