Necessitem voluntaris i voluntàries per la Mapathon d'accessibilitat de Terrassa !

El proper 3 de desembre 2021 celebrem el dia de les persones amb discapacitat i celebrem una nova mapathon per detectar punts foscos d'accessibilitat en diverses localitzacions.

Si ets estudiant del Campus Terrassa, inscriu-te com a voluntari/voluntaria!

Quin perfil d’estudiants busquem?

• Estudiants d'arquitectura o d’edificació (ETSAB, ETSAV i EPSEB)
  • Qualsevol estudiant interessat en l’urbanisme i el disseny urbà.
  • Persones amb compromís social i motivació per millorar l’entorn.

Quina serà la teva tasca?

• Ajudar a l’equip organitzador a dissenyar l’activitat i/o entendre els elements clau: mapa de l’àrea, checklist i instruccions.
  • Verificar els punts (hashtags, geolocalització...).
  • Acompanyar i ajudar a les persones voluntàries durant l’activitat, per utilizar la plataforma i posteriorment assessorar sobre les possibles solucions.

Reconeixement per a l’estudiantat

• Certificat de participació per CV que acredita com a “Tècnic/a organitzador de mapathons”.
  • Puntuació integrada a la nota de l’assignatura d’Habitatge i Cooperació.
  • 1 ECTS (30h) per dedicació i participació en projecte d’aprenentatge-servei, treball en equip, desenvolupament de competències UPC (Compromís Social i Sostenibilitat, Igualtat).

Si esteu interessat/des, envieu un correu a:  emiliana.marques@upc.edu

arxivat sota: