Monogràfics de Salut per a la millora del Benestar Emocional de l'estudiantat UPC

T'oferim diferents possibilitats d'activitats de salut a través de programes puntuals oberts a tothom:

• Posa't les vambes que t'ofereix sortir a caminar plegats amb companys/es i amics/gues.
  • Nutrició on podràs saber, de la mà d'experts, com millorar la teva alimentació, cuinar els plats i en finalitzar tastar-los.
  • Xerrades i col·loquis que altres universitats o professionals puguin oferir per tal d'ampliar els nostres coneixements
  • Benestar Emocional et proposa dins del marc d'Universitat Saludable un ampli ventall de cursos dirigits per experts (psicòlegs, fundacions, terapeutes, etc.) cursos i tallers pràctics on podràs desenvolupar les seves capacitats, afrontar les situacions quotidianes d'estrès sense enfonsar-se, tenir relacions satisfactòries o treballar de manera eficient.

Inscripcions obertes.

T'esperem, una nova oportunitat per fer noves amistats.

MONOGRÀFICS A TERRASSA

Al Campus de Terrassa encetem 4 monogràfics específics per tal de millorar i donar eines a l'estudiantat sobre aspectes que l'ajudaran a introduir recursos personals durant la seva estada a la UPC i així facilitar i cuidar el seu benestar emocional.

Els monogràfics son independents i et pots inscriure a tots o a qualsevol d'ells, però t'has d'inscriure a cada un individualment.

Preu:
Estudiantat UPCGratuït

Lloc: Terrassa
         Aula: Creative Lab
         Edifici TR1  planta baixa

Docent: Centre Espiral: Centre psicopedagògic format per un equip  multidisciplinar de professionals especialitzats, on s'ofereixen serveis de psicologia, psicopedagogia, reforç escolar i logopèdia. Treballa adolescents, joves i adults que en algun moment de la seva vida necessiten ajuda i suport tant en l'àmbit educatiu com emocional.

• MONOGRÀFIC 1: Estratègies i tècniques per facilitar la concentració i l'atenció

Data curs: 11  d'octubre

Inscripcions Online:  del 8 de setembre al 4 d'octubre de 2023

• MONOGRÀFIC 2: Ansietat davant dels exàmens i presentació de treballs