XXVII Convocatòria d'Ajuts del CCD 2019

06/05/2019 a 22/05/2019

A partir del 4 de març estarà oberta la XXVII Convocatòria d'Ajuts del CCD per a Activitats de Cooperació corresponents a 2019.

En la primera fase (del 4 al 29 de març) s’hi inclouen els projectes, activitats formatives i altres iniciatives de cooperació adreçades a països en vies de desenvolupament en què intervingui directament estudiantat, PDI i/o PAS de la UPC.

Aquesta fase inclou tres línies de suport:

MODALITAT A: Activitats de cooperació internacional per al desenvolupament
MODALITAT B: Projectes de recerca en ciència i tecnologia per al desenvolupament.
MODALITAT C: Projectes d’enfortiment institucional a universitats

En la segona fase (del 6 al 22 de maig) s’inclouen els projectes i activitats d’àmbit local orientades a combatre la pobresa i l’exclusió social en què intervinguin directament membres de la comunitat universitària de la UPC, així com les activitats de sensibilització i les propostes d’educació per al desenvolupament orientades a abordar la pobresa i l’exclusió, tant a nivell internacional com local, que es realitzin a les escoles i campus de la UPC.

Aquesta fase inclou dues línies de suport:

MODALITAT D: Projectes de cooperació local.
MODALITAT E: Activitats de sensibilització i educació per al desenvolupament.

S’hi poden presentar estudiants, PAS i PDI de la UPC.

Aquesta convocatòria es nodreix dels recursos procedents de la Campanya 0'7% a la UPC.

Calendari de les modalitats D i E:

• PRESENTACIÓ de les sol·licituds a la intranet Món CCD(obriu en una finestra nova): del 6 al 22 de maig de 2019
  • Resolució: 21 de juny de 2019
  • Acceptació dels ajuts: 8 de juliol de 2019
  • Informes parcials: si el projecte no finalitza al 2019, abans del 15 de novembre.
  • Informes finals: 45 dies després de la finalització de l'activitat