Uneix-te al programa Ferrovial "Industry Graduate Programme" per a estudiants recentment graduats

31/05/2021

El programa "Industry Graduate Programme" és una iniciativa que busca la incorporació d'estudiants de qualsevol enginyeria que sentin passió pel sector industrial. Aquest programa els permetrà créixer i desenvolupar-se al costat de l'equip de professionals més potent de el sector industrial en l'àmbit nacional.

Per als enginyers / es acabats de graduar que sentin passió pel sector industrial , Ferrovial Serveis és el lloc on començar la seva carrera professional: el Industry Graduate Programme és una iniciativa única que els permetrà créixer i desenvolupar-se al costat de l'equip de professionals més potent de el sector industrial en l'àmbit nacional.

El procés de selecció estarà obert durant els mesos d'abril i maig de 2021

Més informació i inscripcions