Taula rodona: "L'ocupació de la dona en el món tecnològic"

Quan
20/06/2019 de 18:30 a 20:30
On
Palau Macaya
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El 20 de juny es durà a terme la sessió final del bloc temàtic II: El món laboral del cicle 'Dones i tecnologia: un tàndem de futur' organitzat per la UPC en col·laboració amb Palau Macaya.

La conferència inicial, "The impact of the Fourth Industrial Revolution on the gender gap in the world of labour", anirà a càrrec d'Eva Fabry, directora de l'European Centre for Women and Technology.

A continuació tindrà lloc una taula rodona on un participant de cadascun dels tallers del bloc en presentarà els resultats.

Els ponents, moderats per Joan Gispets, degà de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (UPC), seran:

• Cristina Estavillo, Hewlett-Packard (HP), Directora de Firmware del Laboratori de R+D.
  • Ana Bastida,  Institut Municipal d'Informàtica (IMI),  Directora de Qualitat i Seguretat.
  • Mirna Pedrós,  Wessproject,  Fundadora i CEO.
  • Josep Prieto, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), ex Director d'Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
 La conferenciant, Eva Fabry, també participarà a la taula rodona.

Hi haurà traducció simultània durant tota la sessió.

Ja podeu fer la vostra inscripció al següent enllaç: