Taller: Plataforma Engineering village (bases de dades Compendex, Inspec i Paperchem

05/06/2019 de 12:00 a 13:00
Biblioteca del Campus de Terrassa

Us informem que el proper dia 5 de juny es realitzarà a la Biblioteca del Campus de Terrassa un taller sobre la plataforma Engineering Village, editada per Elsevier, que ofereix accés a les bases de dades Compendex, Inspec i Paperchem.

Compendex i Inspec són dues de les bases de dades més destacades de l'àmbit de l'enginyeria. Paperchem ofereix informació especialitzada sobre enginyeria paperera.

El taller serà impartit en anglès per Christian Vier, Customer Consultant d'Elsevier. Està
adreçat a PDI i estudiants de doctorat de qualsevol àmbit de l'enginyeria. També pot ser interessant per a estudiants de master que necessitin informació per realitzar el seu TFM.

Cal inscripció prèvia. Per formalitzar-la s'ha d'emplenar el formulari següent: http://ves.cat/eptg

Taller "Plataforma Engineering village (bases de dades Compendex, Inspec i Paperchem"
Impartit per: Christian Vier, Customer Consultant Engineering & Geosciences d'Elsevier

Dimecres 5 de juny de 2019, de 12:00 a 13:00h.
Biblioteca del Campus de Terrassa. Àrea de Recursos Electrònics (2a planta)