Taller per a PDI: Salut Mental a la Universitat: tracte a les problemàtiques i trastorns

28/01/2021 de 10:00 a 13:00
Online, per Google Meet

PRESENTACIÓ
L'objectiu d'aquest webinaire és poder compartir, per part del cos de professors de la Universitat, experiències o situacions amb estudiants o companys que pateixen algún tipus de trastorn mental o malestar psicològic. Es discutirà amb els formadors, psicòleg i psiquiatre, quines mesures es poden prendre i es donaran unes bases per a la millor comprensió del patiment i patologia mental.

DESTINATARIS
PDI de la UPC interessat en el tema.

OBJECTIUS
Analitzar i compartir situacions dins el context universitaris amb estudiants que pateixen algun trastorn mental o patiment emocional.
Oferir recursos per afrontar aquestes situacions.
Ajudar a la contensió emocional d'aquestes situacions per a que no sobrepassin el marc universitari.

Inscripcions obertes

Més informació, programa i inscripcions

arxivat sota: